Board Games

A la classe d’Anglès hem estat practicant diferents conceptes apresos dins l’unitat a través de Board games. D’aquesta manera, a través del joc han pogut treballar els conceptes treballats de manera lúdica.

l’Espai i l’Univers

Els alumnes de 4t a l’assignatura de Science estan investigant dins de l’aula d’Informàtica.Han de buscar informació sobre els diferents planetes, estrelles, constel·lacions, satel·lits per poder endinsar-se una mica, i tot això en anglès!
Es faran uns experts!

Ja hem tornat!!!

Ja hem tornat! Els alumnes de 6è hem estat gaudint de la música reprenent el projecte “Cantània” i repassant i aprenent nous conceptes musicals. També a classe de Bíblia hem pogut descobrir detalls de la historia del naixement de Jesús, el nostre Salvador i representar… Llegeix més»